onsdag 25. januar 2012

Valpene er blitt fire uker !


Denne lille frøkna har fått navnet "lakris"
Marthe koser seg hos mommo nå om dagen.
..og Marthes venninne synes også valper er stas.

Svigerdatter er også med og koser med småttingene.

Sko er alltid interessant

..langt hår også
Jeg kalles bare for Trulte og er en rolig og sindig dame.


..og jeg er vesle Hocus, men spørs om jeg lever opp til min berømte far da..
Jeg har allerede fått familie i Trondheim.

...som sagt tar Trulte det meste med ro!
Jeg hilser også til min familie, og gjør mitt beste for å få mer og mer farge på nesen.

Tida går fort når en har valpekull,så plutselig ser jeg at nå er det tid for en ny blogg. *I dag har de fått markkur nr. 2 og kloklipp nr. 4. De spiser valpefor godt oppbløtt og med kefir på toppen Dette synes de er kjempegodt. Vi har hatt besøk av valpekjøpere som naturlig nok har vanskelig for å bestemme seg for en enkelt valp, derfor kan alle sette opp nr. 1,2 og 3 så får vi stokke det etterhvert.
I dag kom barnebarn Marthe på besøk med to venninner, samt mor og far,så her har det vært sosialisering av beste merke. Ingen av valpene synes å være forsiktige eller redde, men det er litt forskjell på tempo hos den ene eller den andre. Nyt bildene!

3 kommentarer:

Kirsten sa...

Så fine valper,ordentlige goinger.
Håper jeg får tatt en tur for å se de live.
Har venta på bilder, men vet jo hvor travelt det er med en sånn gjeng. Flott du får tid til å dele med oss også!!

Kine sa...

Sååå fine dem er!gleder meg til å ta med Andreas på besøk.. Han kommer til å hoppe av glede:)))

Unknown sa...

People think about replica rolex domed cities because, as Calvin points out, we haven't figured out a way to control replica handbags the weather. If everywhere in the world could have weather like San Diego, it probably wouldn't be an issue. Unfortunately, in big cities like Buffalo, Minneapolis, New York and Chicago replica wathces, the weather is decidedly NOT San Diego -- especially in the winter!